15/03/2023

Van Mossel plant klant, voertuig en werk centraal met WACS

Centralisatie. Dat hebben de vele Mercedes-Benz vestigingen van Van Mossel Automotive Group zoals Vereenooghe in West-Vlaanderen en de filialen in het Antwerpse gemeen met elkaar. Dankzij WACSonline volgen zij de klant, het voertuig én het werk centraal op. Bezielster achter dit alles is Sabine Balduyck van de Van Mossel Groep Vereenooghe. Zij leerde WACSonline als eerste kennen en is grote fan van onze ‘Gouden Planning’ en onze ‘Online Aanvragen’. Zij geeft graag tekst en uitleg, net als medewerker Jos.

Klanten van de verschillende vestigingen van de Van Mossel Automotive Group kunnen telefonisch, online of gewoon ter plaatse in een van de vestigingen een afspraak maken. “In Torhout komen de aanvragen binnen in een klantcontactcenter”, zegt Sabine Balduyck, “en die zorgen dat de afspraak in de door klant gekozen werkplaats wordt geplaatst.”

Gouden planning

Sabine van de Van Mossel Groep Vereenooghe is sinds 2014 gebruiker van onze ‘Planning’ en fan van onze ‘Online Aanvragen’. “Dankzij jullie koppelingen met het Mercedes Dealer Management systeem, MercedesMe voor de ‘Online Aanvragen’ en Dotsys voor de tijdsregistratie”, zegt Sabine, “wordt er gepland op de reëel beschikbare capaciteit en loopt deze samenwerking als een geoliede machine.”

Communicatie

Dankzij de sublieme signalisatielijst van WACSonline kan je acties uitsturen naar klanten om hun voertuig binnen te brengen voor een periodieke werkzaamheid als technische controle of onderhoud bijvoorbeeld.

“Zo is er vanuit de planning communicatie mogelijk met de klant, via sms, of via e-mail,…”, aldus Sabine.

En voegt ze er nog aan toe: “De gekoppelde vervangwagenplanning en de oplossingsgerichte instelling van jullie medewerkers is top. Als er zich een anomalie voordoet, krijgt dit bij jullie de juiste prioriteit.”

Van onze kant hopen we dat dit de start is van een nog nauwere samenwerking met de Van Mossel Automotive Groep.