08.04.2024
WACSonline gaat Franse markt op en presenteert nieuwe logo
Transport Care NV, met meer dan 20 jaar ervaring en een klantenbestand van meer dan 300 garages in België, lanceert met trots WACSonline in Frankrijk, een geavanceerd cloud-based garage management systeem (DMS). Daarnaast werd ook het nieuwe logo gepresenteerd op AutoTechnica.
WACSonline gaat Franse markt op en presenteert nieuwe logo
Transport Care NV, met meer dan 20 jaar ervaring en een klantenbestand van meer dan 300 garages in België, lanceert met trots WACSonline in Frankrijk, een geavanceerd cloud-based garage management systeem (DMS). Daarnaast werd ook het nieuwe logo gepresenteerd op AutoTechnica.
WACSonline biedt een complete oplossing voor moderne garages en vlootbeheer, waardoor ze efficiënter kunnen werken en hun bedrijfsvoering kunnen optimaliseren. Als een moderne Full Web-oplossing en SAAS, biedt WACSonline meerdere aanpasbare modules, waardoor het een veelzijdige oplossing is voor elk type garage en vlootbeheerder.
Enkele sterke punten van WACSonline zijn onder meer:
• Ongelimiteerd aantal gebruikers en toestellen, waardoor het systeem flexibel is en kan meegroeien met het bedrijf
• Online afspraak- en agendabeheer, waardoor garages hun planning efficiënt kunnen beheren en klanten 24/7 afspraken kunnen maken
• Papierloze werkplaats en receptie, met het monteurscherm (om foto’s in de werkplaats te maken) en het receptiescherm (om offertes digitaal te ondertekenen)
• De software zal voldoen aan de komende digitalisering van facturatie in Frankrijk
• Er zijn al overeenkomsten gesloten met partners en onderdelenleveranciers in Frankrijk en er zullen er nog meer komen
WACS heeft niet alleen een reputatie opgebouwd als dé referentie op het gebied van garage software in België en Nederland, maar breidt ook zijn activiteiten uit op de Franse markt via 2 gespecialiseerde DMS Integrator Centers sinds enkele jaren. Deze stap getuigt van de voortdurende toewijding van WACS aan innovatie en groei.
Rebranding
Terzelfdertijd presenteerde WACSonline zijn nieuwe logo op AuoTechnica (zie foto). Het is de aanzet voor een rebranding. Zo wordt ook deze website én het uitzicht van het programma binnenkort onder handen genomen.